KP Moric

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

KP Moric

Pisanie by Moric on Pią Paź 04, 2013 4:06 pm

MG: GhostRiderka
Imię i nazwisko postaci: Moric
Wiek: coś około kilku wieków
Wygląd:
A)Oryginalny: Ubrany w długą szatę, czarną, z elementami miedziano/brązowymi. Pod głową na piersi ma zielony kryształ, z którego wychodzi sześć kościanych elementów(obrazek), które swój początek mają na plecach w okolicach barków. Wzrost około 2,2 metra.  
B)Ludzka forma: Ubrany w ciężkie brązowe buty, czarne spodnie, zieloną bluzkę z długim rękawem. Na to ma narzucony ciemnobrązowy płaszcz z włochatym kołnierzem(obrazek). Na głowie rozciągają się znaki tatuażu. Trzeba dodać, iż płaszcz ten ma dodatkowo kaptur, który można naciągnąć na głowę, zasłaniając jego cieniem oczy. Wzrost około 175cm. Postura przeciętna, a nawet lekko wychudzona. Zielone zimne oczy. Przy rzucaniu czarów jego oczy(razem z oczodołami) w całości świecą się intensywną zielenią(taką, jak jego oko w oryginalnej formie)
Historia: Moric przyszedł na świat na planecie Anshara. Jest on przedstawicielem potężnej rasy Anunnaki. Owe stworzenia mają w całości czarne ciało, poza swoim okiem. Nie mają oni ust, ale porozumiewają się telepatycznie z osobami, z którymi chcą. Ich oczy mogą mieć kilka barw, a każda symbolizuje odłam mocy, którą władają:
biel-światło
ciemny fiolet-mrok
czerwień- ogień
zieleń-ziemia
żółty-powietrze
niebieski-woda
karmazyn-ether
W świecie Anshara technika idzie w parze z magią, którą anunnaki są mistrzami. Dlatego też przedkładają swe magiczne zdolności ponad zdobycze techniki, które mimo to bardzo sobie cenią. Ich statki kosmiczne bez problemu mogą podróżować po kosmosie do innych planet. Oczywiście nikt nie rodzi się z umiejętnościami korzystania ze swej mocy. Dlatego też funkcjonują placówki, gdzie szkoli się młodych osobników. Gdy przejdzie się podstawowe szkolenie stara się o role ucznia u innego anunnaki, który jest lepiej wyszkolony w danej mocy. Jest tak, gdyż np. ktoś z mocą ognia nie będzie miał talentu do np. mocy wody i związanych z nią zaklęciami. Moric był od samego początku bardzo zdolny, przez co zaczęła go przepełniać pycha oraz chęć zdobycia władzy. Dlatego też zaczął uprawiać sztukę nekromancji. Chciał kimś władać, więc postanowił, iż będą to nieumarli, gdyż kimś głupim można bardzo łatwo manipulować. Moric przez dekady doskonalił se magiczne moce w swym laboratorium, gdzie przesiadywał samotnie przez większość czasu. Wraz z biegiem lat został okrzyknięty najpotężniejszym anunnaki z mocą ziemi. Tym zyskał miejsce w radzie siedmiu, gdzie zasiadali najpotężniejsi przedstawiciele z mocami poszczególnych żywiołów. Byli to:
Rophop:
Anu:
Melchior:
Balthazar:
Quala:
Gaspar:
Po wstąpieniu do rady wyszedł z inicjatywą stworzenia armii nieumarłych istot, by dzięki temu zapobiec śmierci przedstawicieli ich rasy. Rada pochwaliła ten pomysł i został on powoli wcielany w życie. Opinia publiczna była różnie ustosunkowana do tego pomysłu, lecz mimo to poparli go, gdyż to, że oni sami nie będą walczyć i umierać podczas bitew była niezwykle kusząca.
Tym samym Moric został głównym generałem sił zbrojnych Anshara, gdyż tylko on miał kontrolę(pełną) nad nieumarłą hordą.
Wszystko było w porządku, aż pewnego razu na Anshara spadł mały meteoryt, który zawierał w sobie dziwny, emanujący jakąś energią fioletowy kryształ. Od razu rada zaczęła nad nim badania, by odkryć czym jest ta energia. Podczas badań moc kryształu napromieniowała każdego z rady siedmiu, wzmacniając w nich ich najgorsze cechy. U Morica były to żądza władzy oraz śmierci. Rophop jako najmniej spaczony przez fioletowy kryształ usiłował go zniszczyć, lecz nie udało mu się to. Przez to właśnie zabrał swój statek i uciekł z Anshara. pozostali z rady postanowili, że nie mogą go tak zostawić, gdyż może próbować znów zniszczyć kryształ. Moric, chcąc zabić Rophop ruszył za nim swoim statkiem wojennym. Niedaleko planety pokemonów oba pojazdy wdał się w walkę, podczas której oba zostały uszkodzone. Statek białego anunnaki rozbił się jako pierwszy. Moric starał się za pomocą swej magi opanować sytuację, ale mimo to jego pojazd również się rozbił. Cudem udało mu się ujść z życiem. Mimo zniszczonego statku i ran, ruszył natychmiast do miejsca katastrofy swego przeciwnika. Odkrył tam ciało Rophopa, ale to nie kończyło jego zadania. Otóż annunnaki są długowieczni, a do tego, gdy ich ciało zostanie skazane na śmierć, to mogą oni przenieść swą duszę do innego ciała, o ile to jest tylko kompatybilne. Rophop zrobił to, gdyż jego oryginalne ciało było nieodwracalnie uszkodzone przez katastrofę. Odkrył on, iż w pobliżu statku były ślady ludzi. Rasy, inteligentnej, która zamieszkiwała tą planetę. Tak wynikało z badań przeprowadzanych przez odkrywców z ich rodzinnego Anshara. Moric znał historię tych wypraw i wiedział, że część z wysłanych tutaj anunnaki nie powróciła nigdy do domu. Istnieje szansa, że znajdzie pozostawione po nich przedmioty, które pomogą mu wykonać jego zdanie i wrócić do domu, gdyż jego statek do niczego już się nie nadaje. Pozostała mu tylko jego kosa oraz księga nekromancji. Gdy wrócił on na miejsce katastrofy swojego statku odkrył, że ktoś jest przy jego resztkach. Moric odkrył, iż jest to jakiś człowiek. Nie wiedział wiele o tej rasie, więc obserwował go przez jakiś czas. Następnie postanowił dowiedzieć się czegoś o tym świecie od jego rodowitego mieszkańca. Użył swej nekromantycznej magii i wskrzesił kilku ze swoich załogantów, którzy nie przetrwali kraksy z ziemią. Nieumarli szybko pojmali intruza, którym okazał się młody trener pokemonów. Morica zdziwiło to, iż jego czar był tak słaby. Na Anshara mógłby nim bezproblemowo ożywić cały batalion, a tutaj zaledwie garstkę. Najwidoczniej ta planeta jakoś wpływała na jego moce, przez co te stały się słabsze, a na pewno te, które były bez żadnych komponentów, czyli np. czaszek, czy pentagramu z krwi. Moric postanowił dowiedzieć się czegoś na temat ludzi, gdyż to może pomóc mu znaleźć swój cel. W tym celu przemieścił się do swego jeńca, który był unieruchomiony przez ożywione ciała dawnych sług, a jego rzeczy(pokedex i pokeballe) trzymał inny zombi-sługus. Moric w tym czasie podleciał do swego źródła informacji. Podleciał, gdyż anunnaki lewitowali nad ziemią około 30 cm. Z rękawów oraz końca jego szaty wyłaniała się zielona poświata jego energii. Służyła ona (ta z rękawów) jak ręce, czy dłonie. Dodatkowo trzeba wspomnieć, iż każdy anunnaki(w pełni wyszkolony) potrafi przybierać formy lokalnych istot, ale tylko gdy ma trochę ich dna. Czar ten sprawia, iż przyjmują oni formę takowej istoty, która jest ich odpowiednikiem w tejże rasie. Moric zbliżył się do więźnia, na co ten zareagował jeszcze większym przerażeniem. Anunnaki wykorzystał moment i wysondował jego wspomnienia szukając informacji o jego rasie, języku i ogólnie wszystkim, co może się przydać. Po zabiegu zabrał włos człowieka, po czym rozkazał swym sługom go zabić, te uporały się z nim szybko. Ich pan tymczasem wykorzystał okazję i zmienił swą formę, na ludzką. OD tej chwili będzie mógł to robić zawsze, kiedy będzie chciał, czy mógł. Woli jak na razie pozostać incognito. Po zabiegu transformacji odwoła swe sługi,m po czym zniszczył resztki swego statku i statku Rophopa, by czasem, ktoś nie wykorzystał ich technologii. Zabrał rzeczy martwego trenera i ruszył przez las, by wykonać swoją misję.

Dodam, iż anunnaki niezależnie od swej formy nie muszą jeść, pić, czy załatwiać innych potrzeb fizjologicznych, poza odpoczynkiem. Ciekawostką jest to, iż w odległości około 20m od anunnaki rzucającego czary wszelki ogień zmienia swą barwę na tą jaką ma jego oko.


Charakter: Samotnik. osobistość kochająca śmierć i wszystko co z nią związane. Uwielbia zadawać innym ból i zabijać na wytrawne(bolesne) sposoby. Nigdy nie miał nikogo blisko siebie, poza swoimi nieumarłymi sługami. Zastępuje żywe osoby nieumarłymi, by nie mieć powodów do smutku, czy poczucia straty. Jest rządny władzy i właśnie dlatego został mi. nekromantą. Nie odczuwa współczucia, ani żalu za swoje zbrodnie. Uważa ludzi za podrzędną rasę, ale mimo to podziwia ich przydatność jako żywe trupy.  
Profesja: Nekromanta (Trener)

Moce/czary(wykonywane bez księgi):
-Przywołanie/odwołanie kosy*(to chyba jasne jest)
-Ożywienie trupa/szkieletu(1)*(to też)
-Wyssanie energii życiowej(poprzez dotyk)*(podczas dotyku wchłania energię życiową celu, by odzyskać swoją moc i energię życiową)
-Uderzenie energii*(polega na zgromadzeniu energii ziemi i uderzeniu nią w kogoś innego, może ona odrzucić słabszy cel)
-Trujący gaz*(we wskazanym miejscu pojawia się eksplozja[mała, bo ma objętość około 2 m sześciennych] trującyhc oparów, które mogę wywołać ciężkie dolegliwości zdrowotne, anunnaki[oryginalne ciało] są na to odporni])
-Arkaniczny kataklizm(potężna eksplozja mocy, potrafi przewracać drzewa, a istoty żywe, w zależności od odległości od epicentrum doznają poważnych obrażeń; wymaga dłuższej chwili skupienia)
-Sondowanie myśli i wspomnień(tylko na celach słabych psychicznie, np. osłabionych poprzez strach)
Rytuały nekromantyczne(w księdze)- potrzebujące określonych inkantacji, składników, rysunków, i innych tego typu rzeczy.  
Zaklęcia oznaczone * można wykonać w postaci człowieka.

Cele:*Główne: Zabić Rophop.
*Dodatkowe:
-Odnaleźć artefakty swojej rasy pozostawione na nieznanej planecie
-Odkryć dlaczego jego moc osłabła
Wstążki: brak
Odznaki:brak
Punkty za walkę: 0
Stoczone walki: 0
Pokemony:



Tropius lv. 8 Samiec
Ataki: Leer, Gust,
Charakter: Spokojny pokemon. Uwielbia wszelkiego rodzaju słodycze i jak zje ich za dużo to zachowuje się jakby miał ADHD. Nienawidzi swojego poprzedniego trenera.
Zdolność: Chlorophyll - kiedy świeci słońce, szybkość pokemona wzrasta dwukrotnie



Gastly lv. 8 Samiec
Ataki: Hypnosis, Lick, Spite, Mean Look, Sludge Bomb
Charakter: Poke-żartowniś. Uwielbia robić innym kawały i wkurzać wszystkich naokoło.
Zdolność: Levitate - pokemon nie może otrzymać obrażeń od ataków typu ziemnego, nie może być także uwięziony przez Arena Trap, ani nie otrzymuje obrażeń od Spikes.



Shuppet lv. 9 Samica
Ataki: Knock Off, Screech, Night Shade,
Charakter: Zakręcona pokemonica, która uwielbia latać i przez wszystko przenikać. Myśli, że jest tajnym super-szpiegiem.
Zdolność: Insomnia - pokemon nie może zostać uśpiony.


Towarzysz: po co mi on? brak
Wrogowie: Rophop
Plecak:
-Księga nekromancji(dla jasności zapisana w języku anunnaki)
-Pieniądze
-Safari Ball [2x]
-Pokeball [5x]
-Potion [2x]
-Mapa
-PokeDex
-PokeNav
Ukryte rzeczy w przestrzeni między światem realnym, a światem duchowym: Kosa Morphos( ta na obrazku z całokształtem, jej ostrze jest niezwykle ostre, a do tego rany mają pewne prawdopodobieństwo wywołania paraliżu, czy zatrucia),
avatar
Moric

Male Liczba postów : 63
Birthday : 07/02/1997
Join date : 03/10/2013
Age : 20

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach