Regulamin Poke Helvetti

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Regulamin Poke Helvetti

Pisanie by Nikotynka on Nie Sty 20, 2013 2:35 pm

I. Regulamin PBF


1.1. Na forum przestrzegamy zasad kultury osobistej, tj. nie używamy niecenzuralnych słów, nie obrażamy innych userów itd. Dbajmy o to aby nasze forum nie zamieniło się w ogólnie dostępny śmietnik.
1.2. Nie wyznajemy zasady "Admin ma zawsze rację...". Admin, wbrew pozorom, również jest człowiekiem. Jeśli waszym zdaniem ktoś z Adminów się myli unikajcie kłótni, spróbujcie na spokojnie wskazać błąd oraz swoje racje.
1.3. Jeśli chcecie coś załatwić, zaproponować czy wyjaśnić - wysyłajcie PW. Jednak dbajcie by ich tytułowanie było odpowiednie. Unikajcie PW typu "...". Tytułujcie PW zgodnie z jego treścią.
1.4. Wszelkie prace, pomysły czy grafiki są własnością forum (Chyba że nie zastrzeżono tego). Jednak gdybyście chcieli wykorzystać coś z tego forum to zgłoście się z tym do autorów, jeśli wydadzą zgodę to nie będzie problemu. Pamiętajcie tylko aby dodać skąd macie te grafiki.
1.5. Chcecie być szanowani? Sami okażcie szacunek. Jedna z podstawowych zasad życia. Niech gra na forum będzie przyjemnością a nie karą czy koniecznością
1.6. Używanie funkcji you w sb, lub nadużywanie go na forum będzie karane warn'ami! Nie wydurniać się z tym bo to tylko szkodzi forum.
1.7. Reklamy swojego forum poprzez PW jest zabroniona i będzie karana, nie będzie przyjmowane żadne wytłumaczenie, wszelkiego rodzaju inne reklama również jest zabroniona, na tym forum jest do tego odpowiedni dział, wymiana bannerami oraz buttonami, dodatkowo zabrania się zbierania wszelkich informacji: gg, skype oraz innych tego typu, oczywiście jeśli ma to na celu reklamę innego forum
1.8 Zakazane jest tworzenie multikont, przyjmę do wiadomości, że jedno z kont należy do kuzynki, jeśli jednak tych kont będzie więcej zostaną one zablokowane, a główne konto obciążone warnem o wartości 1.
1.9 Wykorzystywanie luk w regulaminie jest uznawane za jego łamanie, a co za tym idzie jest karane, rodzaj nagany zostanie dostosowany do rodzaju przewinienia.
1.10 Prosimy, również o nie mieszanie spraw osobistych z życiem na forum, każdy ma prawo kogoś nie lubić jednak, są momenty, w których trzeba się wzajemnie znosić i dochodzić do porozumienia.

II. Regulamin Gier

2.1. Gry Trenerskie prowadzą osoby do tego uprawnione. Proszę o zapisywanie się w odpowiednich tematach do poszczególnych MG
2.2. Prowadzone gry są tylko levelowe, co oznacza że siła pokemona odwzorowana jest w jego poziomie. Wszelkie ataki i ewolucję są brane z danych odnośnie gier ΩR & αS
2.3. Trener może posiadać przy sobie max. 20 pokemonów.
2.4. MG powinien dawać graczowi pokemony mniej więcej na średniej jego drużyny (średnia = Suma leveli posiadanych poków/ilość posiadanych poków). Oczywiście aby gra ruszała do przodu można zawsze dodać 1 czy 2 lvl'e. Dodatkowe ataki jakie zna pokemon powinny jednak obniżyć jego poziom. Ten punkt odnosi się do dzikich pokemonów. Co do pokemonów innych trenerów to nie trzeba się tego trzymać, jednak MG nie powinien przesadzać. Dodatkowo przypominamy, że shiny poki są silniejsze od zwykłych, dlatego jeśli ktoś daje graczowi shiny poka, powinien również obniżyć jego lvl.
2.5. Karta Postaci powinna zawierać podstawowe informację odnośnie naszej postaci (Imię, nazwisko, wiek itp.), posiadane przedmioty oraz pokemony (w tym tak samo zbudowane skany, aby wszystko wyglądało ładnie i przejrzyście). Jeśli gracz chce może wyliczać średnią swoich pokemonów, czym zapewne ułatwiłby pracę swojemu MG.
2.6. Każdy gracz powinien posiadać Kartę Postaci, Bank, oraz Box, powinny one być edytowane z czasem rozwoju naszej postaci, czyli dodanie nowego pokemona, dodanie punktów frakcji, lub poznanie przez naszego pokemona nowego ataku. Bank powinien być edytowany regularnie, wraz z zyskaniem, lub utratą gotówki
2.7. Teraz coś do MG - Skan pokemona jaki dajecie graczowi, powinien zawierać nazwę pokemona, płeć, level,  charakter oraz ataki. Mile widziane sprity (Do znalezienia tutaj), jednak tyczy się to tylko dzikich pokemonów, oraz pokemonów gracza, skan stworzeń należących do innego trenera powinien zawierać: nazwę, płeć, lvl pokemona, oraz charakter stworzenia.
2.8. Karty Postaci będą sprawdzane. Nie warto więc oszukiwać gdyż kary mogę być spore. Jesteśmy tu po to aby grać dla zabawy a nie rywalizować kto jest najlepszy
2.9. Starterem w waszej grze może być dowolny pok ze wszystkich generacji, pomijając Shiny Pokemony/Legendy/Skamieliny oraz pokemony Smoki.
2.10. Na początek przygody nasza postać otrzymuje 5 000$, 5 Pokeball'i, 2x safarii ball, 2 Potion'y, Mapę, PokeDex, PokeNav oraz rower. Pozostałe przedmioty takie jak karma dla pokemonów, jedzenie czy picie są już zależne od waszego MG.
2.11. Pokemony ewoluują poprzez osiągnięcie odpowiedniego lvl, albo za pomocą szczęścia, lub przedmiotu, dwa ostatnie do ewolucji muszą osiągnąć lvl 15, dopiero wtedy trener może próbować zmiany swojego pupila w wyższą formę, jak każdemu dobrze wiadomo, pokemony mogą ewoluować również za pomocą wymiany, lub wymiany z posiadaniem odpowiedniego poziomy, na tym forum zostało to ułatwione sala ewolucji, dodatko pokemony  mogą ewoluujące za pomocą zdobycia lvl w odpowiednim miejscu, mogą teraz osiągnąć wyższą formę trzymając kamień pochodzący z tamtego miejsca.
2.12. Przestrzega się MG, aby wprowadzali w grach swoich podopiecznych rodzinkę tygodnia, czyli częstsze występowanie danych pokemonów, lub zwiększenie exp podczas walki.
2.13. Każdy MG może wprowadzić u siebie swoich własnych liderów, aby urozmaicić graczom rozrywkę, oraz szanse na podniesienie lvl swoich pokemonów, za walkę z ów liderami nie dostaje się dodatkowych pieniędzy, ani odznak. [pomysłodawcą jest Ajra]
2.14. Pokemon Shiny, Black, White jest oczywiście silniejszą formą zwykłego pokemona, jego staty są trochę wyższe przez co jest trudniejszym przeciwnikiem.
2.15 Dzikie pokemony nie dostają expa, po walce, nagrodę za walkę dostają tylko i wyłącznie nasi pupile, nie ma znaczenia to, że po walce złapiemy dzikiego pokemona on i tak nie dostaje expa.
2.16 Startery od dzisiaj mają 7 lvl na początku, jednocześnie uniemożliwia to oddanie pokemona na dc w najniższej i najbardziej opłacalnej ofercie.
2.17  Mg nie może kupować pokemonów od swojego gracza, chyba, że zdobył go w inny sposób niż podczas gry, lub safari [jeśli i ten i ten temat jest prowadzony przez tą samą osobę].
2.18 Nie można zmieniać prowadzących jak "rękawiczki" w żadnym aspekcie życia forum, osoba, która zaczęła prowadzić gym, safarii, lub walkę, ma obowiązek ją skończyć, prowadzący nie podlega zmianie.
2.19 MG musi pilnować aby w grach jego użytkowników nie występowały zjawiska nie akceptowalne przez administracje. Mianowicie jeśli pokemon zemdlał, trzeba użyć medykamentu lub udać się do centrum pokemon lub wymyślić jakiś inny sposób na wybudzenie pokemona.
2.20 Jeśli pokemon stracił znaczną część HP nie regeneruje się ono natychmiast. Nie akceptujemy sytuacji: 7 strona gry pokemon kończy walkę z 20%hp i na 8 stronie gry znowu walczy i ma pełne HP. HP w kuli się regeneruje ale bardzo powoli.
2.21 Posty w grach mają mieć minimum 5 linijek, tyczy się to MG jak i graczy.
2.22Treningi pokemonów są możliwe jednak za trening nie można dostać więcej niż 0,5 lvl, każdy trening ma składać się z dokładnego opisu czynności, które mają wykonać pokemony, dobranie ich w pary, lub sam rozkaz trenujcie nie wystarczy.
2.23 Pokemony w przygodach muszą być rozdawane z głową, z przestrzeganiem capture rate wypisanych na serebii, bulbapedii i nie tylko, tłumaczenia nie wiedziałam nie będę brane pod uwagę.
2.24 Wymiana pokemonów w grze jest możliwa, jednak gracz otrzymuje pokemona z taką samą rzadkością występowania jakiego oferował na tym samym lub mniejszym lvl, jeśli chcemy dostać lepszego pokemona sprawa jest prosta sami musimy zaoferować coś więcej.
2.26 Zabronione jest wstawianie wątków "hard" erotycznych w grach oraz rozpisywanie się na ten temat, nie po to tu jesteśmy.
2.27 W grze nie ma możliwości złapania legendy, oraz skamieliny, co do tych drugich jest możliwośc wymiany w grze jednak tylko za skamielinę.
2.28 W przypadku mega ewolucji, która weszła w generacji 6, jest ona możliwa na forum, jednak kamienie potrzebne do niej będą dostępne tylko w eventach, nie ma możliwości kupienia ich, kamienie będą rozdawane losow, jednak będzie możliwośc wymianienia się nimi, zakazuje się ich sprzedaży
2.29 Każdy gracz w swojej drużynie może posiadać max jedną mega ewolucjie, pokemony te mają zmienione staty, które w walkach, eventach będą brane pod uwagę.
2.30 Pokemon, który mega ewoluował nie wraca do wcześniejszej formu, oraz nie ma takiej możliwości, kamien wtapia się w ciało pokemona, przez co ten nawet przy pomocy trenera nie ma szansy na powrót do dawnej formy.

III. Regulamin Areny

3.1. Arena Pokemon istnieje po to aby móc załatwiać swoje porachunki, sprawdzić pokemony albo je nieco potrenować. Nie ma z tego tytułu innych korzyści. Chyba że walczący sami coś ustalą, np. nagrodę w wysokości 1000$. Wtedy jednak przegrany musi odjąć te pieniądze ze swojego konta. W przyrodzie nic nie ginie, ale samo również się nie tworzy ;]
3.2. To sędzia decyduje o tym na jakiej walczycie arenie, jak wyszły ruchy waszych pokemonów i jakie to dało efekty. Jego decyzje w walce są nie podważalne. Wyjątek stanowić będą sytuacje w których ewidentnie widać będzie faworyzację któregoś z uczestników.
3.3. Sędziować mogą userzy którzy mają uprawnienia do bycia MG lub konkretnie Sędziowie. Ci drudzy mają obowiązek sędziować. Po to są, więc nie ma dla nich wymówek.
3.4. Aby uniknąć sytuacji gdzie walka ewidentnie nastawiona jest na expienie to maksymalna przewaga leveli między walczącymi pokemonami nie może przekraczać 10, zasada ta nie dotyczy eventów, gdzie każdy sam wybiera pokemona, którego wystawia do walki.
3.5. Na arenie możemy mieć tylko jedną aktywną walkę, jednak można mieć w tym samym czasie walkę eventową jak i walkę z innym graczem.
3.6 Jeśli gracze walczą na zasadach dwuwalki, nalegam aby wyglądała to jak dwuwalka, czyli oba pokemony wspierają siebie w walce, a, nie dwa poki, dwie różne taktyki i dwie różne areny.
3.7 Maksymalna długość taktyk w walkach na arenie oraz w gymach wynosi 10 linijek, jeśli użytkownik przekroczy ten limit zostanie upomniany przez prowadzącego walkę oraz będzie musiał zmienić długość posta, zasada ta ma pomóc w przyśpieszeniu walk na forum.



IV. Regulamin Nauki Ataków


4.1. Pokemon, poza standardowymi atakami poznawanymi na danych level'ach, może uczyć się również ataków z TM/HM oraz przez Move Tutor'a.
4.2. Spis TM'ów i HM'ów do kupienia dostępny jest tutaj -> Sklep TM/HM
4.3. W przypadku nauki ataku z TM/HM postępujemy zgodnie z regulaminem Sali Treningowej -> Regulamin Sali Treningowej
4.4. Move Tutor - czyli system nauki ataku w grze, od pokemona który go zna. Atak ten musi być na liście ataków które pokemon może poznać przez: Level, TM/HM lub Move Tutor.
4.5. Przez Move Tutor'a możemy poznać atak raz na 5 stron. Mile widziane aby gracz zapisywał w KP na której stronie i jakiego ataku uczył pokemona w ten sposób.
4.6. Forum przestawione jest na listy ataków z VI Generacji (gry X/Y) więc według nich proszę sie kierować przy planowaniu nauki.
4.7. W razie złej nauki, poznania ataku którego pokemon nie może poznać lub innych prób obejścia/łamania zasad gracz zostanie ukarany. Jeżeli udowodnione zostanie iż MG pomógł mu w tym również podlegać będzie karze.


XI. Regulamin Wyspa Cudów - Wykluwanie Jaj[/center]





Regulamin W Każdej Chwili Może Się Zmienić.
O zmianach użytkownicy będą informowani, jednak proszę sprawdzać co jakiś czas czy nic się nie zmieniło.
Jeśli użytkownik wykryje jakieś luki w regulaminie, niezwłocznie jest proszony o skontaktowanie się z Administracją, w wypadku nadużywania luk może otrzymać ostrzeżenie a nawet bana.

Termin zmiany:
*05.07.2012
*24.08.2012
*28.10.2012
*20.01.2013
*27.01.2013
*16.02.2013
*26.03.2013
*15.11.2013
*13.12.2013
*13.01.2014
*6.02.2014
*12.06.2014
*4.02.2015
*17.03.2015
avatar
Nikotynka
Admin

Female Liczba postów : 4563
Birthday : 31/07/1993
Join date : 16/01/2013
Age : 23

Zobacz profil autora http://pokehelvetti.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach