Mała ściąga dla MG
i nie tylko
~Zabronione Starteryi nie tylko
~Wzory na expa
~ Spis balli, oraz pokemonów, jakie można do nich złapać
~
Pokedex
i ability dex ~Kanto
~Ability
Rodzaje aren
PokeHelvetti :: :: Strefa walki :: Arena :: Arena Walk
Strona 1 z 1
Rodzaje aren
Areny, które znajdują się tutaj mają być wykorzystywane w walkach Eventowych jak i w normalnych walkach. Areny losujemy i na którą trafimy na taką trafia pojedynek. Chyba, że jest Full Battle to w takim razie odbywają się pojedynki na dwóch różnych arenach.
Podniebne Tornado: Arena, która znajduje się wysoko w powietrzu. Pokemony walczą przeważnie na ogromnej górze, która znajduje się w chmurach. Arena jest kamienna. Nie ma żadnych tras. Jeżeli pokemon wyskoczy spoza strefy walki to musi zostać przechwycony przez trampolinie i z własną siłą wejść na arenę, po czym spowrotem walczyć z przeciwnikiem. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Latające/Smoki" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Robak/Duch"
Kanion Śmierci: Jak sama nazwa wskazuje to arena, która znajduje się na ziemi. Ziemie otaczają kamienie, które pomagają w unikach dla pokemonów. Żyzna gleba, gdzie ataki ziemne dają lepszy efekt niż powinny. Pokemony mają znakomite warunki do walki, ale tylko te, które poruszają się po ziemi, ponieważ wiatr jest surowy i potrafi pokemony latające lub lewitujące wyrzucić zdala od pola walki miesząc nieźle w sparingu. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Ziemne/Kamienne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Latające/Ogniste"
Wielki Wulkan [/b]Wulkan, który jest na samym środku areny. Wulkan jest czynny i jest bardzo potężny. Pomaga pokemonom ognistym jak i stworkom, które potrafią absorbować ogniste ruchy. Erupcje są bardzo potężne i bardzo zaskakująco mieszają w walkach. Tylko złe przystosowanie pokemonów do pojedynku. Arena ta jest jedną z najsurowszych ze wszystkich naszych arenach. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Ogniste/Kamienne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Robak/Trawa"
Podwodne Szaleństwo Podwodna arena, która znajduje się na samym środku płyty tektonicznej. Na środku areny znajduje się fontanna, która potrafi namieszać w pojedynku. Pokemony potrafią się poślizgnąć po tej lodowatej wodzie. Szczególnie ogniste stworki, które mają słabość do wody mają problemy. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Woda/Trawa" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Ogniste/Ziemne"
Las Zwycięstwa: Dokładniej, jest to mały las. Jest pełno mocnych, starych i wysokich drzew z mnóstwem lian. Jest to raj dla zwinnych pokemonów, które mogą przemieszczać się między drzewami, na lianach, chować się w gęstych liściach. Mimo, że to jest las, to ogniste pokemony mają mogą mieć trud ze spaleniem tutejszego lasu, gdyż liście są efektem pracy najsilniejszych pokemonów, które je za pomocą Magical Leaf. Dzięki gęstemu lasu, duchy mogą swobodnie się ukrywać. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Trawa/Duch" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Ziemia/Rock"
Północny Lodowiec: Małe arena pokryta śniegiem. Dla cwaniaków, które uznają, że śnieg przeszkadza, niech uważają, ponieważ pod śniegiem jest warstwa lodu, która jak pęknie i wpadniecie do środka... No, wolelibyście tam nie wpaść... Na dodatek, wokół areny krążą bardzo zimne i silne wichry, które uniemożliwiają poruszanie się latającym pokemonom. Smoki też nie mają za fajnie... Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Lodowe/Fire" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Latające/Smoki"
Elektryczna Zagłada: Arena, na której wiecznie panuje burza. Błyskawice są tutaj szalone i czasem potrafią nieźle nabałaganić na arenie. Istny raj dla pokemonów elektrycznych, które mają nieograniczone ładunki mocy. Ziemne pokemony też nie pogardzą tym polem bitwy, bo dzięki odporności na elektryczność mają przewagę nad przeciwnikami. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Elektryczne/Ziemne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Latające/Wodne"
Toxic Pool: To mały basenik z wielkimi prostokątnymi platformami. Przy samej krawędzi basenów, wystają małe rury, które co jakiś czas wpuszczają co raz większą ilość szlamu i różnych nieczystości, ścieków itp. itd. dlatego trujące pokemony mogą się tam czuć swobodnie, a stalowym pokemonom jest to obojętne bo na nich trucizna nie działa. Jakby tego było mało, z sufitu wystają wentylatory, które rozprzestrzeniają gaz po całej arenie. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Trujące/Stalowe" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Trawiaste/Robaki"
Ruiny Tajemnej Mocy: Miejsce, w którym moc wprost po prostu emanuje. Pokemony psychiczne mogą z większą swobodą koncentrować swoją energię, a mroczne czują w sobie wielką energię, którą mogą wykorzystać w walce. Niestety, ale z nieznanych powodów, duchy lekko boją się tego miejsca. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Psychiczne/Mroczne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Duchy/Walczące"
Starożytne Dojo: Zwykłe Dojo treningowe, chyba... Żaden pokemon nie czuje się tutaj gorzej, ale powiadają, że według legendy, pokemony normalne i walczące czują tutaj wielką moc i chęć do walki. Duch walki się nie kończy, nie poddają się i walczą do ostatniej kropli potu. Typy, które DOSKONALE sobie radzą w walkach na tej arenie "Normalne/Walczące"
Podniebne Tornado: Arena, która znajduje się wysoko w powietrzu. Pokemony walczą przeważnie na ogromnej górze, która znajduje się w chmurach. Arena jest kamienna. Nie ma żadnych tras. Jeżeli pokemon wyskoczy spoza strefy walki to musi zostać przechwycony przez trampolinie i z własną siłą wejść na arenę, po czym spowrotem walczyć z przeciwnikiem. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Latające/Smoki" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Robak/Duch"
Kanion Śmierci: Jak sama nazwa wskazuje to arena, która znajduje się na ziemi. Ziemie otaczają kamienie, które pomagają w unikach dla pokemonów. Żyzna gleba, gdzie ataki ziemne dają lepszy efekt niż powinny. Pokemony mają znakomite warunki do walki, ale tylko te, które poruszają się po ziemi, ponieważ wiatr jest surowy i potrafi pokemony latające lub lewitujące wyrzucić zdala od pola walki miesząc nieźle w sparingu. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Ziemne/Kamienne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Latające/Ogniste"
Wielki Wulkan [/b]Wulkan, który jest na samym środku areny. Wulkan jest czynny i jest bardzo potężny. Pomaga pokemonom ognistym jak i stworkom, które potrafią absorbować ogniste ruchy. Erupcje są bardzo potężne i bardzo zaskakująco mieszają w walkach. Tylko złe przystosowanie pokemonów do pojedynku. Arena ta jest jedną z najsurowszych ze wszystkich naszych arenach. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Ogniste/Kamienne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Robak/Trawa"
Podwodne Szaleństwo Podwodna arena, która znajduje się na samym środku płyty tektonicznej. Na środku areny znajduje się fontanna, która potrafi namieszać w pojedynku. Pokemony potrafią się poślizgnąć po tej lodowatej wodzie. Szczególnie ogniste stworki, które mają słabość do wody mają problemy. Typy pokemonów, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Woda/Trawa" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą w walkach na tej arenie: "Ogniste/Ziemne"
Las Zwycięstwa: Dokładniej, jest to mały las. Jest pełno mocnych, starych i wysokich drzew z mnóstwem lian. Jest to raj dla zwinnych pokemonów, które mogą przemieszczać się między drzewami, na lianach, chować się w gęstych liściach. Mimo, że to jest las, to ogniste pokemony mają mogą mieć trud ze spaleniem tutejszego lasu, gdyż liście są efektem pracy najsilniejszych pokemonów, które je za pomocą Magical Leaf. Dzięki gęstemu lasu, duchy mogą swobodnie się ukrywać. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Trawa/Duch" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Ziemia/Rock"
Północny Lodowiec: Małe arena pokryta śniegiem. Dla cwaniaków, które uznają, że śnieg przeszkadza, niech uważają, ponieważ pod śniegiem jest warstwa lodu, która jak pęknie i wpadniecie do środka... No, wolelibyście tam nie wpaść... Na dodatek, wokół areny krążą bardzo zimne i silne wichry, które uniemożliwiają poruszanie się latającym pokemonom. Smoki też nie mają za fajnie... Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Lodowe/Fire" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Latające/Smoki"
Elektryczna Zagłada: Arena, na której wiecznie panuje burza. Błyskawice są tutaj szalone i czasem potrafią nieźle nabałaganić na arenie. Istny raj dla pokemonów elektrycznych, które mają nieograniczone ładunki mocy. Ziemne pokemony też nie pogardzą tym polem bitwy, bo dzięki odporności na elektryczność mają przewagę nad przeciwnikami. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Elektryczne/Ziemne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Latające/Wodne"
Toxic Pool: To mały basenik z wielkimi prostokątnymi platformami. Przy samej krawędzi basenów, wystają małe rury, które co jakiś czas wpuszczają co raz większą ilość szlamu i różnych nieczystości, ścieków itp. itd. dlatego trujące pokemony mogą się tam czuć swobodnie, a stalowym pokemonom jest to obojętne bo na nich trucizna nie działa. Jakby tego było mało, z sufitu wystają wentylatory, które rozprzestrzeniają gaz po całej arenie. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Trujące/Stalowe" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Trawiaste/Robaki"
Ruiny Tajemnej Mocy: Miejsce, w którym moc wprost po prostu emanuje. Pokemony psychiczne mogą z większą swobodą koncentrować swoją energię, a mroczne czują w sobie wielką energię, którą mogą wykorzystać w walce. Niestety, ale z nieznanych powodów, duchy lekko boją się tego miejsca. Typy, które doskonale sobie radzą w walkach na tej arenie "Psychiczne/Mroczne" Typy pokemonów, które słabo sobie radzą na tej arenie: "Duchy/Walczące"
Starożytne Dojo: Zwykłe Dojo treningowe, chyba... Żaden pokemon nie czuje się tutaj gorzej, ale powiadają, że według legendy, pokemony normalne i walczące czują tutaj wielką moc i chęć do walki. Duch walki się nie kończy, nie poddają się i walczą do ostatniej kropli potu. Typy, które DOSKONALE sobie radzą w walkach na tej arenie "Normalne/Walczące"
PokeHelvetti :: :: Strefa walki :: Arena :: Arena Walk
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach