Ability- umiejętności pokemonów

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Ability- umiejętności pokemonów

Pisanie by Nikotynka on Sro Paź 16, 2013 5:50 pm

A
Adaptability - Ataki, które maja taki sam typ jak pokemon zadają większe obrażenia (bonus wynosi  x2 zamiast x1.5).
Aerilate - Zmienia typ ataków normalnych na lot i zwiększa ich siłę o 33%.
Aftermath - Gdy pokemon zostanie pokonany atakiem wymagającym kontaktu fizycznego przeciwnik trafi 1/4 HP.
Air Lock - Wszystkie efekty pogodowe zostają zablokowane, gdy pokemon jest na polu bitwy.
Analytic - Siła ataków pokemona zostaje zwiększona o 30%, gdy pokemon atakuje ostatni.
Anger Point - Atak pokemona zostaje zwiększony do maksimum, gdy zostanie on trafiony krytycznym atakiem.
Anticipation - Pokemon wyczuwa, gdy przeciwnik ma atak, który może mu zaszkodzić.
Arena Trap - Zatrzymuje pokemona przeciwnika na polu bitwy. Jeśli przeciwnik nie ma typu lot lub zdolności Levitate nie może zostać wycofany.
Aroma Veil - Zdolność ta chroni pokemona oraz jego sojuszników przed efektami ataków: Taunt, Torment, Encore, Disable, Heal Block i Attract.
Aura Break - Odwraca działanie zdolności Fairy Aura i Dark Aura.

B
Bad Dreams - Gdy przeciwnik śpi zdolność ta pozbawia go 1/8 HP co turę.
Battle Armor - Chroni pokemona przed krytycznymi atakami przeciwnika.
Big Pecks - Obrona pokemona nie może zostać obniżona.
Blaze - Gdy pokemon straci ponad 2/3 Hp to siłę jego ataków o typie ognistym wzrasta o połowę (zamiast 1.5 zadają x2 obrażeń).
Bulletproof - Chroni pokemona przed takami opartymi na pociskach i bombach -> Lista zablokowanych ataków.

C
Cheek Pouch - Leczy 33% HP pokemona, gdy zje on jakąś jagodę (niekoniecznie leczącą).
Chlorophyll - Zwiększa szybkość pokemona o połowę, gdy świeci słońce. Efekt nie występuje, gdy w walce występuje słoneczna pogoda spowodowana przez zdolność Desolate Land.
Clear Body - Przeciwnik nie może obniżyć statystyk pokemona.
Cloud Nine - Wszystkie efekty pogodowe zostają zablokowane, gdy pokemon jest na polu bitwy.
Color Change - Pokemon przybiera typ ataku, którym został uderzony.
Competitive - Zwiększa specjalny atak pokemona o dwa punkty, gdy inna statystyka zostanie obniżona.
Compoundeyes - Zwiększa celność pokemona o 30%.
Contrary - Ruchy normalnie zmniejszające statystyki zwiększają je, a ruchy zwiększające zmniejszają statystyki.
Cursed Body - Gdy pokemon zostanie trafiony atakiem wymagającym kontaktu jest 30% szansy, ze zostanie on zablokowany.
Cute Charm - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem wymagającym fizycznego kontaktu jest 30% szansy na zauroczenie, jeśli przeciwnik jest przeciwnej płci.

D
Damp - Przeciwnik nie może użyć ataków Explosion i Selfdesruct, gdy pokemon jest na polu bitwy.
Dark Aura - Siła ataków typu mrok zostaje zwiększona o 33,33%.
Defeatist - Atak i specjalny atak spadają o polowe, gdy pokemon trafi ponad 50% HP.
Delta Stream - Tworzy silny wiatr, który chroni pokemony o typie lot. Ataki będące super efektywne na typ lot zostają osłabione i przestają być efektywne.
Desolate Land - Tworzy silnie słoneczna pogodę, która trwa dopóki pokemon jest na polu bitwy. Wodne ataki nie mają żadnego efektu.
Download - Zwiększa atak lub specjalny atak w zależności od statystyk przeciwnika: Specjalna obrona> obrona - zwiększa atak, obrona> specjalna obrona - zwiększa specjalny atak.
Drizzle - Wejście pokemona powoduje deszcz, który trwa 5 tur.
Drought - Wejście pokemona powoduje słoneczna pogodę.
Dry Skin - Uderzenie wodnym atakiem przywraca 1/4 HP. Kiedy świeci słońce pokemon traci co turę 1/8 HP, gdy pada deszcz leczy się 1/8 HP. Ogniste ataki zadają o 25% obrażenia.

E
Early Bird - Pokemon szybciej budzi się ze stanu uśpienia (śpi o połowę krócej).
Effect Spore - Gdy przeciwnik uderzy pokemona atakiem wymagającym kontaktu fizycznego jest 10% szans na to, ze oponent zostanie sparaliżowany, zatruty lub zaśnie.
Fairy Aura - Siła ataków typu Fairy zostaje zwiększona o 33,33%.
Filter - Siła ataków super efektywnych na pokemona zostaje zmniejszona o 25%.

F
Flame Body - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem wymagającym kontaktu jest 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Boost - Gdy pokemon zostanie podpalony jego specjalny atak wzrasta o 50%.
Flash Fire - Gdy pokemon zostanie trafiony atakiem typu Ogień siła jego ognistych ataków wzrasta.
Flower Gift - Gdy świeci słońce atak i specjalna obrona całej drużyny wzrasta, a Cherrim zmienia formę.
Flower Veil - Statystyki pokemonów o typie trawiastym nie mogą zostać obniżone.
Forecast - Castoform zmienia formę i typ pod wpływem pogody (lodowy podczas gradu, ognisty, gdy świeci słońce i wodny, gdy pada deszcz).
Forewarn - Pokemon widzi najsilniejszy atak przeciwnika.
Friend Guard - W podwójnych i potrójnych bitwach obrażenia zadawane przez przeciwników zostają obniżone o 25%.
Frisk - pokemon widzi przedmiot trzymany przez przeciwnika.
Fur Coat - Zmniejsza obrażenia zadane atakami fizycznymi o połowę.

G
Gale Wings - zwiększa priorytet ataków o typie lot.
Gluttony - Pokemon zjada jagodę lecząca HP, gdy jego HP wynosi 50% lub mniej (normalnie zjada przy 25% lub mniejszej wielkości HP).
Gooey - Gdy pokemon zostanie zaatakowany przez przeciwnika atakiem wymagającym kontaktu fizycznego, szybkość oponenta zostaje obniżona.
Grass Pelt - Zwiększa obronę pokemona o 50%, gdy na polu walki występuje efekt Garssy terrain.
Guts - Zwiększa atak pokemona o 50%, gdy stworek zostanie sparaliżowany, podpalony, zatruty lub śpi. Przy podpaleniu nie występuje efekt obniżonego ataku.

H
Harvest - Pokemon ma 50% szansy na przywrócenie zjedzonej jagody, przy słonecznej pogodzie szansa wynosi 100%.
Healer - Pod koniec każdej tury jest 30% szansy, że członek drużyny zostanie wyleczony z paraliżu, zatrucia, podpalenia, zamrożenia lub zostanie wybudzony,
Heatproof - Obrażenia zadawane przez ogniste ataki oraz poparzenie zostają obniżone o połowę.
Heavy Metal - Waga pokemona zostaje podwojona.
Honey Gather - Po każdej walce jest szansa, ze pokemon znajdzie miód.
Huge Power - Statystyka ataku pokemona zostaje podwojona.
Hustle - Siła ataków wymagających kontaktu fizycznego zostaje zwiększona o 50%, ale za to ich celność wynosi 80%.
Hydration - Negatywne statusy zostają uleczone podczas deszczu.
Hyper Cutter - Atak pokemona nie może zostać obniżony przez przeciwnika.

I
Ice Body - Gdy pada grad pokemon regeneruje co turę 1/16 maksymalnego HP.
Illuminate - Gdy pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie szansa na spotkanie dzikich pokemonów zostaje zwiększona o 200%.
Illusion - Pokemon przybiera iluzje ostatniego, niezemdlonego pokemona w drużynie. Iluzja rozwiewa się, gdy pokemon zostanie uderzony atakiem.
Immunity - Pokemon nie może zostać zatruty.
Imposter - Przy wejściu do walki pokemon automatycznie przybiera postać przeciwnika.
Infiltrator - Zabezpieczenia przeciwnika z ataków Substitute, Reflect, Safeguard i Light Screen są przez pokemona ignorowane.
Inner Focus - Pokemon nie może zostać wystraszony (flintch). Zdolność nie chroni przez potknięciem przy ataku Focus Punch.
Insomnia - Pokemon nie może zostać uśpiony.
Intimidate - Przy wejściu do walki pokemon obniża atak przeciwnika o jeden stopień.
Iron Barbs - Przy ataku wymagającym kontaktu fizycznego przeciwnik trafi 1/8 maksymalnego HP.
Iron Fist - Siła ataków wymagajacych pięści zostaje zwiększona o 20%.

J
Justified - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem o typie mrok jego atak wzrasta o jeden stopień.

K
Keen Eye - Celność pokemona nie może zostać obniżona przez przeciwnika.
Klutz - Pokemon nie może używać trzymanych przedmiotów.

L
Leaf Guard - Pokemon jest chroniony przed zmianami statusu, gdy świeci słońce.
Levitate - Pokemon jest odporny na ziemne ataki, nie maja na niego efekty zdolność Arena trap i jest chroniony przed Spikes.
Light Metal - Waga pokemona zostaje obniżona o połowę.
Lightningrod - Pokemon jest odporny na elektryczne ataki i każde uderzenie ruchem tego typu zwiększa specjalny atak pokemona o jeden stopień. Statystyka nie zostaje zwiększona, gdy pokemon jest typu ziemia.
Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Liquid Ooze - Gdy przeciwnik używa ataku, który po uderzeniu zwraca mu HP, to zamiast tego traci tyle HP ile by zostało mu zwrócone.

M
Magic Bounce - Ataki niezadające obrażeń zostają odbite w stronę przeciwnika, który ich użył.
Magic Guard - Pokemon może zostać uderzony tylko atakami wymagającymi bezpośredniego kontaktu.
Magician - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem kradnie przedmiot przeciwnika.
Magma Armor - Pokemon nie może zostać zamrożony.
Magnet Pull - Zatrzymuje pokemony o typie stal w walce, stworki o tym typie nie maja możliwości ucieczki z bitwy.
Marvel Scale - Gdy status pokemona odbiega od normy jego obrona wzrasta o 50%.
Mega Launcher - zwiększa siłę ataków opartych na aurze i pulsach o 50%.
Minus - Zwiększa specjalny atak o 50%, gdy pokemon walczy razem z pokemonem o zdolności Plus lub minus.
Mold Breaker - Pokemon ignoruje działanie niektórych zdolności.
Moody - Pod koniec rundy losowa statystyka zostaje obniżona o jeden stopień, a druga podwyższona o dwa stopnie.
Motor Drive - Pokemon jest odporny na działanie elektrycznych ataków i gdy zostanie trafiony takim ruchem jego szybkość wzrasta o jeden stopień.
Moxie - Gdy pokemon pokona przeciwnika jego atak wzrasta o jeden stopień.
Multiscale - Redukuje siłę ataków przeciwnika o 50%, gdy pokemon ma 100% HP.
Mummy - Gdy pokemon zostanie uderzony przez przeciwnika atakiem wymagającym kontaktu fizycznego zmienia zdolności przeciwnika na Mummy.

N
Natural Cure - Negatywne statusy zostają wyleczone, gdy pokemon zostanie wycofany z walki.
No Guard - Wszystkie ataki pokemona i jego przeciwnika maja 100% celności.
Normalize - Tym wszystkich znanych przez pokemona ataków zostaje zmieniony na normalny.

O
Oblivious - Pokemon jest odporny na działanie ruchu Attract oraz taunt.
Overcoat - Pokemon jest odporny na efekty pogodowe oraz na ataki proszkowe.
Overgrow - Siła ataków o typie roślina wzrasta o 50%, gdy pokemon straci ponad 2/3 HP.
Own Tempo - Pokemon nie może zostać zdezorientowany (confusion).

P
Parental Bond - Kazdy atak pokemona uderza dwa razy (matka i dziecko), z tym, ze drugie uderzenie jest o 50% słabsze.
Pickpocket - Przy ataku wymagającym fizycznego kontaktu pokemon kradnie przedmiot przeciwnika.
Pickup - Po walce pokemon ma 10% szansy na znalezienie przedmiotu.
Pixilate - ataki o typie normalnym przybierają typ wrózka i ich siła zostaje zwiększona o 30%.
Plus - Zwiększa specjalny atak o 50%, gdy pokemon walczy razem z pokemonem o zdolności Plus lub minus.
Poison Heal - Gdy pokemon zostanie zatruty leczy co turę 1/8 HP.
Poison Point - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem wymagającym kontaktu jest 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Touch - Gdy pokemon atakuje przeciwnika atakiem wymagającym fizycznego kontaktu jest 20% szans na zatrucie przeciwnika.
Prankster - Ataki statusowe mają podwyższony priorytet.
Pressure - Przeciwnik w walce z pokemonem zużywa 2PP zamiast jednego 1PP (szybciej się męczy).
Primordial Sea - Gdy pokemon wchodzi do walki zaczyna padać ciężki deszcz. Ataki o typie ogień nie maja żadnego efektu.
Protean - Pokemon zmienia typ na typ ataku, którego używa (występuje wtedy STAB).
Pure Power - Statystyka ataku pokemona zostaje podwojona.

Q
Quick Feet - Szybkość pokemona wzrasta o 50%, gdy jego status odbiega od normy. Zmniejszenie szybkości przy paraliżu jest ignorowane.

R
Rain Dish - Gdy pada deszcz pokemon leczy 1/16 maksymalnego HP.
Rattled - Szybkość pokemona wzrasta o jeden stopień, gdy zostaje uderzony atakiem o typie robak, duch lub mrok.
Reckless - Siła ataków obosiecznych oraz obrażenia zadane podczas odrzutu wzrastają o 20%.
Refrigerate - Ataki o typie normalnym przybierają typ lodowy i ich siła zostaje zwiększona o 30%
Regenerator - Gdy pokemon zostanie wycofany z walki regeneruje 33,3% maksymalnego HP.
Rivalry - Atak i specjalny atak wzrastają o 25%, gdy przeciwnik jest tej samej płci; jeśli przeciwnik jest przeciwnej płci atak i specjalny atak spadają o 25%.
Rock Head - Chroni pokemona przed obrażeniami wynikającymi z ataków obosiecznych.
Rough Skin - Gdy pokemon zostanie atakiem wymagającym kontaktu fizycznego przeciwnik trafi 1/16 maksymalnego HP.
Run Away - Pokemon zawsze może uciec z walki z dzikim pokemonem.

S
Sand Force - Siła ataków o typie kamień, ziemia i stal zostają zwiększone o 33%, gdy trwa burza piaskowa.
Sand Rush - Szybkość pokemona podwaja się, gdy trwa burza piaskowa.
Sand Stream - Gdy pokemon wchodzi do walki rozpętuje burze piaskowa, która trwa 5 rund.
Sand Veil - Zwiększa zdolność pokemona do uniknięcia ataku o jeden stopień.
Sap Sipper - Pokemon odporny jest na ataki typu trawiastego i gdy zostanie uderzony takim ruchem jego atak wzrasta o jeden stopień.
Scrappy - Ataki typu normalnego i walczącego zadają obrażenia duchom.
Serene Grace - Gdy pokemon atakuje ruchami, które maja drugi efekt szansa na ich wystąpienie podwaja się.
Shadow Tag - Przeciwnicy nie mogą zostać wycofani z walki lub z niej uciec.
Shed Skin - Na koniec każdej tury jest 1/3 szans na uleczenie negatywnego statusu.
Sheer Force - Gdy pokemon używa ataków z drugim efektem to siła ruchu zostaje zwiększona o 33%, ale traci on drugi efekt.
Shell Armor - Chroni pokemona przed atakami krytycznymi przeciwnika.
Shield Dust - Gdy pokemon zostanie zaatakowany przez przeciwnika atakiem z drugim efektem to ten efekt nie występuje.
Simple- Podwaja zmiany w statystykach spowodowane odpowiednimi ruchami.
Skill Link - Ataki, które uderzają od 2 do 5 razy zawsze uderzają maksymalna ilość razy - 5.
Slow Start - Atak i szybkość zostają obniżone o połowę przez pierwsze 5 tur.
Sniper - Ataki krytyczne uderzają z siła 225% zamiast 150%.
Snow Cloak - Zwiększa szanse na uniki o jeden stopień, gdy pada grad.
Snow Warning - Gdy pokemon wchodzi do walki rozpętuje grad, która trwa 5 rund.
Solar Power - Gdy świeci słońce specjalny atak pokemona wzrasta o połowę, ale co turę pokemon traci 1/8 maksymalnego HP.
Solid Rock - Siła super efektywnych ataków przeciwnika zostaje obniżona o 25%.
Soundproof - Pokemon jest odporny na taki oparte na dźwięku.
Speed Boost - Zwiększa szybkość pokemona o jeden stopień co turę.
Stall - Pokemon zawsze atakuje ostatni.
Stance Change - Pokemon zmienia formę w zależności od używania ataków defensywnych oraz ofensywnych.
Static - Gdy przeciwnik atakuje atakiem wymagającym kontaktu fizycznego jest 30% szans na sparaliżowanie go.
Steadfast - Gdy pokemon zostanie wystraszony to jego szybkość wzrasta o jeden poziom.
Stench - Gdy pokemon atakuje ruchem wymagającym kontaktu fizycznego jest szansa na wystraszenie go.
Sticky Hold - Pokemonowi nie można ukraść przedmiotu.
Storm Drain - pokemon ściąga na siebie wodne ataki i po uderzeniu wodnym ruchem jego specjalny atak wzrasta o jeden stopień.
Strong Jaw - zwiększa siłę ataków gryzących o 50%.
Sturdy - Pokemon zawsze przetrwa ataki, które mógłby go pokonać, z 1 HP.
Suction Cups - Pokemon nie morze zostać wywiany z walki.
Super Luck - Zwiększa szansę na atak krytyczny o jeden stopień.
Swarm - Siła ataków o typie robak wzrasta o 50%, gdy pokemon straci ponad 2/3 HP.
Sweet Veil - Chroni drużynę pokemona przed zaśnięciem.
Swift Swim - Gdy pada deszcz szybkość pokemona wzrasta dwukrotnie, efekt nie występuje przy ciężkim deszczu.
Symbiosis - Pokemon przekazuje swój przedmiot, gdy członek drużyny wykorzysta swój.
Synchronize - Gdy pokemon ma negatywny status jego przeciwnik także go otrzymuje.

T
Tangled Feet - Gdy pokemon jest zdezorientowany jego szybkość wzrasta o jeden stopień.
Technician - Siła ruchów o bazowej sile mniejszej lub równej 60 zostaje zwiększona o 50%.
Telepathy - Chroni członków drużyny przed efektami ataków typu Earthquake, Surf w walkach podwójnych i potrójnych.
Teravolt - Pokemon ignoruje działanie niektórych zdolności.
Thick Fat - Ataki o typie lód i ognień zadają o 505 mniejsze obrażenia.
Tinted Lens - Podwaja siłę ataków mało efektywnych.
Torrent - Siła ataków o typie woda wzrasta o 50%, gdy pokemon straci ponad 2/3 HP.
Tough Claws - Zwiększa siłę ataków wymagających kontaktu fizycznego o 33%.
Toxic Boost - Zwiększa atak pokemona o 50%, gdy zostanie on zatruty.
Trace - Kopiuje zdolność przeciwnika.
Truant - Pokemon co druga turę nie atakuje.
Turboblaze - Pokemon ignoruje działanie niektórych zdolności.

U
Unaware - Pokemon ignoruje zmiany w statystykach przeciwnika.
Unburden - Gdy pokemon zużyje przedmiot jego szybkość podwaja się.
Unnerve - Nie pozwala wrogiej drużynie na zjedzenie jagody.

V
Victory Star - Zwiększa celność drużyny o 10%.
Vital Spirit - Pokemon nie może zostać uśpiony.
Volt Absorb - Gdy pokemon zostanie uderzony elektrycznym atakiem leczy 1/4 HP.
Water Absorb- Gdy pokemon zostanie uderzony wodnym atakiem leczy 1/4 HP.
Water Veil - Pokemon nie może zostać podpalony.
Weak Armor - Gdy pokemon zostanie uderzony atakiem jego obrona spada o jeden stopień, ale jego szybkość wzrasta o jeden stopień.
White Smoke - Statystyki pokemona nie mogą zostać obniżone przez przeciwnika.
Wonder Guard - Na pokemona działają jedynie ataki super efektywne.
Wonder Skin - Celność ataków niezadających obrażeń zostaje zwiększona o 50%.

Z
Zen Mode - Gdy pokemon traci ponad 50% HP, zmienia formę.

Tłumaczenie: Shura, na podstawie strony serebii.net



~Karta postaci
~Bank
~Box
W razie jakichkolwiek problemów proszę pisać do mnie na pw, postaram się pomóc.

avatar
Nikotynka
Admin

Female Liczba postów : 4563
Birthday : 31/07/1993
Join date : 16/01/2013
Age : 24

Zobacz profil autora http://pokehelvetti.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach