Mała ściąga dla MG
i nie tylko
~Zabronione Starteryi nie tylko
~Wzory na expa
~ Spis balli, oraz pokemonów, jakie można do nich złapać
~
Pokedex
i ability dex ~Kanto
~Ability
Renowacja w atakach.
4 posters
PokeHelvetti :: :: Offtopic :: Archiwum :: Informacje
Strona 1 z 1
Renowacja w atakach.
Witojcie moi drodzy ostatnio wlepiajonc moe wielkie kocie gały w bazy ruchów odkryłem jedną nieciekawą rzecz głównie za sprawą miramato, otóż pod lupe bierzemy ruch Wish.
„wish” według wiki odnawia 50% hp! Według mnie jest to oooooo wiele zbyt op jak na pbfy, ba takim synthesisem u wilka w gymie odnawiałem grovylowi 5% zaledwie, według mnie i Ao mamy dwa pomysły co z tym atakiem zrobić.
1-osłabić go powiedzmy do gwarantowanych 15% odnowy hp
2-dać go pod randomowy skrypt np. z random.org i generować liczbę od 1 do 100, jeśli wypadłaby wielokrotność 5tki wtedy move działa i odnawia 50% hp liczyłem ile razy na 10 losów wypada pełna wielokrotność 5tki i zwykle 2-3 razy więc szansa jest mała aczkolwiek jest.
Kolejnym problemem są ataki typu 1hit KO!
Otóż według mnie niedopuszczalnym jest aby w grach na pbf istniały takie totalnie wytrącające z równowagi ruchy, w ten sposób takim atakiem 10 lvl zabije 20 lvla po prostu jednym ruchem, bez sensu prawda?
Oczywiście jest tabelka kalkulująca takie ruchy jednakże działa ona jeszcze gorzej ponieważ im większa przewaga lvli używającego tym większa szansa na trafienie wroga.
1-zbanowane
2-osłabione czyli nie dają szansy na 1hit ko a np mają 140 ataku i 70% accuarcy.
3-dać te ataki jako ataki które można zdobyć jedynie w eventach/konkursach.
Ataki typu 1hko:
Fissure -TM27
Horn Drill -TM07
Guillotine
Sheer Cold
„wish” według wiki odnawia 50% hp! Według mnie jest to oooooo wiele zbyt op jak na pbfy, ba takim synthesisem u wilka w gymie odnawiałem grovylowi 5% zaledwie, według mnie i Ao mamy dwa pomysły co z tym atakiem zrobić.
1-osłabić go powiedzmy do gwarantowanych 15% odnowy hp
2-dać go pod randomowy skrypt np. z random.org i generować liczbę od 1 do 100, jeśli wypadłaby wielokrotność 5tki wtedy move działa i odnawia 50% hp liczyłem ile razy na 10 losów wypada pełna wielokrotność 5tki i zwykle 2-3 razy więc szansa jest mała aczkolwiek jest.
Kolejnym problemem są ataki typu 1hit KO!
Otóż według mnie niedopuszczalnym jest aby w grach na pbf istniały takie totalnie wytrącające z równowagi ruchy, w ten sposób takim atakiem 10 lvl zabije 20 lvla po prostu jednym ruchem, bez sensu prawda?
Oczywiście jest tabelka kalkulująca takie ruchy jednakże działa ona jeszcze gorzej ponieważ im większa przewaga lvli używającego tym większa szansa na trafienie wroga.
- Kod:
UserLevel - TargetLevel + 30
1-zbanowane
2-osłabione czyli nie dają szansy na 1hit ko a np mają 140 ataku i 70% accuarcy.
3-dać te ataki jako ataki które można zdobyć jedynie w eventach/konkursach.
Ataki typu 1hko:
Fissure -TM27
Horn Drill -TM07
Guillotine
Sheer Cold
Mruczek- Liczba postów : 455
Join date : 24/01/2013
Re: Renowacja w atakach.
co do atakow 1hit KO to proponuje dac je jako uber silne i do tego mala szansa na trafienie plus eventy, natomiast ataki takie jak wish, system pp mozna wprowadzic, do tego wish jak wiesz odnawia piedziesiat procent ale po 2 turach, czyli pok przeciwnika ma szanse na dwa ataki, wiec tez inaczej po prostu dac jego dzialanie, ale nie banowac
Miramato- Liczba postów : 333
Join date : 01/02/2013
Re: Renowacja w atakach.
no tak ale zobacz, w 1 turze polecisz na kamikadze, zejdzie ci 40% w drugiej defensywnie, zejdzie 15% odnowisz hp i masz spowrotem 95%.
Mruczek- Liczba postów : 455
Join date : 24/01/2013
Re: Renowacja w atakach.
Normalnie wkurwić się idzie... Był temat założony przeze mnie, aby zreformować ability i niektóre ataki, bo niektóre są trochę przegięte lub bezużyteczne. A teraz nagle robi się temat? Bajer po prostu. A co do zmian, to życie. Kiedyś była na ten temat rozmowa i walki odbywają się zgodnie z grą z różnymi wyjątkami typu uniki, innowacje. Ale chodzi o to, że ataki w znacznej większości działają tak jak jest napisane na bulbapedii, bądź serebii. Także niech to będzie też przestroga dla niektórych, jeżeli atak zawsze trafia to zawsze trafia, a jak leczy 20% maksimum, to leczy maksimum. Czemu to piszę? Bo jak sobie gadałem z adminami czasami i schodziło na ten temat, to ustanowiono zasadę, ataki robią to co jest napisane na bulbapedii i serebii. KROPKA.
Wilk- Liczba postów : 582
Birthday : 24/02/1995
Join date : 22/01/2013
Age : 29
Skąd : Wilczy Raj.
Re: Renowacja w atakach.
Wilku ty nie zakładasz merytorycznych tematów, ty zakładasz takie tematy trochę pod siebie a najebane w pomyśle jest tak że nie wiadomo czasem o co w nim chodzi
Ty nie chciałeś nic ograniczać, Nie wspomniałeś nawet o atakach 1HIT KO lub leczących, ty chciałeś zmienić bez użyteczne ability na coś co będzie dobre dla Ciebie (Mewtwo się tak często przetacza). O atakach nawet nie wypisane więc co się dziwisz... Głównie chodziło Ci o ability a tu mamy doczynienia z samymi atakami.
W zasadzie to w gestii użytkowników powinno leżeć aby z ruchów 1hit ko zrobić ruchy z mocą 140% wtedy walczyli by dłużej ale nie dostawali by oberzniętego expa, no cóż przewalczone 1/4 walki to nie dostaniesz tyle expa co za całą walkę, to nie GBA.
Patrzę bardzo przychylnym okiem przez to:
(UserLevel - TargetLevel +30)/2 myślę że byłoby najbardziej odpowiednie, spójrzmy na przykłady:
(40 - 37 +30)/2≈17
(50 - 55 +30)/2≈13
Myślę że to powinno być poddane merytorycznej dyskusji a nie hejtowaniu bo "dałem podobny pomysł ale nie przeszedł"
O co chodzi w kolejnym, zdymanym pomyśle? Ano chodzi o to, że parę osób pewnie zauważyło, że czasem pewne ability, bądź atak nie daje żadnych profitów bo np. na forum nie ma systemu PP, albo nikt nie nosi berry przy pokemonie i wiele innych. O co chodzi? Ano czy pasowałoby Wam takie coś, że stopniowo, po kolei bym dawał część zdolności i ataków po reformie (głównie tylko efekty uboczne jeśli chodzi o ataki). O co chodzi? Np. (przez to właśnie robię ten temat) Mewtwo ma zdolność Pressure i Unnerve. Tylko, że ani ta, ani ta zdolność nic mi nie daje. Pressure generalnie zwiększa ilość zużywanych PP, a Unnerver nie pozwala na zjedzenie jagódki (xD). I dlatego mówię, a raczej piszę. Wpierw pytam czy chcielibyście, abym zrobił powolutku małą reformę, wstawił w tym temacie i wtedy ocenili, co dobrze zmieniłem, a co nie i w razie czego poprawić
Ty nie chciałeś nic ograniczać, Nie wspomniałeś nawet o atakach 1HIT KO lub leczących, ty chciałeś zmienić bez użyteczne ability na coś co będzie dobre dla Ciebie (Mewtwo się tak często przetacza). O atakach nawet nie wypisane więc co się dziwisz... Głównie chodziło Ci o ability a tu mamy doczynienia z samymi atakami.
W zasadzie to w gestii użytkowników powinno leżeć aby z ruchów 1hit ko zrobić ruchy z mocą 140% wtedy walczyli by dłużej ale nie dostawali by oberzniętego expa, no cóż przewalczone 1/4 walki to nie dostaniesz tyle expa co za całą walkę, to nie GBA.
Patrzę bardzo przychylnym okiem przez to:
Bardzo ciekawy pomysł na określenie na przykład leczenia siebie przez pokemona. Walczy np 20 vs 24 co dałoby 20-24+30=26% uleczono, ciekawe, w zależności od renomy ciosu stały wskaźnik byłby większy lub mniejszy. Lub po prostu dać:UserLevel - TargetLevel + 30
(UserLevel - TargetLevel +30)/2 myślę że byłoby najbardziej odpowiednie, spójrzmy na przykłady:
(40 - 37 +30)/2≈17
(50 - 55 +30)/2≈13
Myślę że to powinno być poddane merytorycznej dyskusji a nie hejtowaniu bo "dałem podobny pomysł ale nie przeszedł"
Cieniu- Admin
- Liczba postów : 3460
Birthday : 07/04/1991
Join date : 16/01/2013
Age : 33
Skąd : Śródziemie
Re: Renowacja w atakach.
co do user lv-target lv+30
troche niedobre bo, jak walcze z pokiem silniejszym odemnie to powinienem dostac troche wiecej leczenia bo i tak silniejszy pok mi je zbije, natomiast jak walcze ze slabszym to dostaje wiecej a on mi ciezko je zbija, wolalbym raczej
target lv-user lv+30
im wieksza roznica lvl tym mniej kozystne dla wiekszego lv i lekko rowna szanse
troche niedobre bo, jak walcze z pokiem silniejszym odemnie to powinienem dostac troche wiecej leczenia bo i tak silniejszy pok mi je zbije, natomiast jak walcze ze slabszym to dostaje wiecej a on mi ciezko je zbija, wolalbym raczej
target lv-user lv+30
im wieksza roznica lvl tym mniej kozystne dla wiekszego lv i lekko rowna szanse
Miramato- Liczba postów : 333
Join date : 01/02/2013
Re: Renowacja w atakach.
Właściwie pomyślałem też o tym ale nie chciało mi się już edytować, albo po prostu mi uciekło. Tak jak Mr.Pony Miramato mówi było by lepiej.
Cieniu- Admin
- Liczba postów : 3460
Birthday : 07/04/1991
Join date : 16/01/2013
Age : 33
Skąd : Śródziemie
Re: Renowacja w atakach.
Teraz to Cieniu mnie lekko uraziłeś.
"O atakach nawet nie wypisane więc co się dziwisz"
"bądź atak nie daje żadnych profitów" i parę innych.
Oczywiste chyba, że każdy robi pomysł jak zobaczy coś u siebie. Fora nie powstają, aby dać ludziom frajdę, tylko dlatego bo ma się ochotę stworzyć forum. Sytuacja z Mewtwo mnie tylko uświadomiła i chciałem zrobić reformę wszystkich dziwnych lub bezużytecznych ataków (typu Thief albo Last Resort). Czekałem, aż osoby się wypowiedzą czy chcą, aby zmienić parę ataków i ability, to na mnie naskoczyliście. Tu jest pomysł na konkretnie ataki OHK-O i od razu genialne. Jak sobie chcecie.
Edit by Cien: Nie chce się przepychać ale głównie rozmawiałem o atakach leczących.
"O atakach nawet nie wypisane więc co się dziwisz"
"bądź atak nie daje żadnych profitów" i parę innych.
Oczywiste chyba, że każdy robi pomysł jak zobaczy coś u siebie. Fora nie powstają, aby dać ludziom frajdę, tylko dlatego bo ma się ochotę stworzyć forum. Sytuacja z Mewtwo mnie tylko uświadomiła i chciałem zrobić reformę wszystkich dziwnych lub bezużytecznych ataków (typu Thief albo Last Resort). Czekałem, aż osoby się wypowiedzą czy chcą, aby zmienić parę ataków i ability, to na mnie naskoczyliście. Tu jest pomysł na konkretnie ataki OHK-O i od razu genialne. Jak sobie chcecie.
Edit by Cien: Nie chce się przepychać ale głównie rozmawiałem o atakach leczących.
Wilk- Liczba postów : 582
Birthday : 24/02/1995
Join date : 22/01/2013
Age : 29
Skąd : Wilczy Raj.
PokeHelvetti :: :: Offtopic :: Archiwum :: Informacje
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach